Conectar con nosotros

Baliabideak

Kremlinek EBko hedabideak debekatzen ditu

PARTEKATU:

Argitaratutako

on

Errusiak debekatu egin ditu EBko 81 hedabide, "operazio militar berezi baten [Errusiak Ukrainaren inbasioa]] informazio faltsua sistematikoki zabaltzen dutelakoan.

Errusiako Atzerri Ministerioak erabakia jakinarazi zuen asteartean (ekainak 25) Errusiako propaganda saltokietan EBko murrizketei erantzuteko.

Errusiaren lineako debekua Austria, Txekiar Errepublika, Estonia, Grezia, Finlandia, Frantzia, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Malta, Herbehereak, Portugal, Espainia eta Suediako esatari eta albiste-erakunde nazionaletara hedatzen da, baina ez Alemanian edo Polonian. .

Kremlinek debekatuta daude Europako hainbat egunkari ezagunenak, besteak beste, Berlingske Danimarkan, Frantziako Le Monde and Liberation, Alemaniako FAZ, Der Spiegel eta Die Zeit, Irish Times, La Repubblica Italian, NRC Herbehereetan. eta El Pais Espainian.

EBra bideratutako lau hedabide, Agence Europe, Politico eta EUObserver Bruselan eta RFE/RL Pragan, debekuan sartzen dira.

Moskuk ez zituen identifikatu EBn ardaztutako beste hedabiderik, hala nola, EU Reporter, Euractiv edo Euronews.

Errusiako Gobernuak errusiar aldeko komunikabide guztiak ere salbatu zituen Hungarian, 444.hu kate independente bat izan ezik.

Ministerioak ekintza "ispilu eta proportzionala" gisa deskribatu du EBk Errusiako hedabideen aurkako neurrien aurrean.

"Errusiar hedabideen murrizketak kentzen badira, Errusiako alderdiak ere berraztertuko du bere erabakia aipatutako komunikabideen operadoreekin lotuta", adierazi du Errusiako Enbaxadak.

Astelehenean, EBk Errusiako lau propaganda kate zerrenda beltzean jarri zituen: Voice of Europe, RIA Novosti, Izvestia eta Rossiyskaya Gazeta.

Belgikako, Txekiar eta Poloniako inteligentzian egindako azken ikerketa batean, Pragan egoitza duen Europaren Ahotsak eurodiputatuak Errusiaren alde jarduteko eroskeria egitea leporatu zioten. Hau oraindik ikertzen ari da.

Aurretik, EBk Katehon, Pervyi Kanal, REN TV, Rossiya 1, Rossiya 24, Spas TV, Sputnik, Russia Today, Tsargrad TV eta haien filial ugari debekatu zituen.

Propaganda sustatzeko 100 pertsona errusiar baino gehiago ere jarri ditu zerrenda beltza, tartean Margarita Simonyan RTko editore burua eta Vladimir Soloviev telebistako esataria.

Parisko Mugarik Gabeko Erreportariak (RSF) taldearen arabera, Errusia munduaren behealdetik gertu dago prentsa askatasunari dagokionez (162etik 180.). RSFren webgunea ere blokeatuta dago Errusian.

Věra Jourovák, EBko balioen komisarioak, X-n adierazi zuen Errusiako komunikabideen debekua alferrikako errepresalia dela.

"Errusiak finantzatutako propaganda iturriak Errusiaren estrategia militarraren baitan desinformazioa zabaltzen duten iturriak ez dira hedabide independenteen berdinak. Demokraziek hori ulertzen dute", adierazi du.

Partekatu artikulu hau:

EU Reporter-ek kanpoko iturri ezberdinetako artikuluak argitaratzen ditu, ikuspuntu ugari adierazten dituztenak. Artikulu hauetan hartutako jarrerak ez dira nahitaez EU Reporterenak izan.

Modako